zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 141555

65mV ot igen széthúzott csatlakozónál mérek ráadott gyújtásnál az ecutól jövő jeltest és a test között.
<Húzd szét a szonda jeltestjét/jelvezetékét, add rá a gyújtást, és törölj hibakódot.Ha nem írja vissza, akkor rossz a szondád.< széthúztam a csatlakozót (így a fűtést is) 1 csatiba megy mind a 4 ráadtam a gyújtást és eleve nekem laptop+iaw ecu scan programom van így eleve csak ráadott gyújtásnál komunikál a vagcomon törlöm a hibát kitörli és egyből visszadobja(kb 2 másodperc) a lambda hibát mindez lehúzott lambdával csinálom a törtlést
Amivel tudok csatlakozni:
FIAT Ecuscan VAG-COM ISO9141-2 KK/L K-Multiplexer>>>>Fiat Alfa Diagnosztika OBD2 átalakító kábel
maga a program pedig: IAWECUSAN
Diagnostic application for Marelli-Weber IAW 8F/16F/18F ECU

Előzmény: kormi07 (141540)