zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141477

 

Ha tehetném mint okot kizárásnak kimérném a MAP ott de hiába Multiméter és táblázat ha vákum pumpám mérőórával nincs

Illetve adatom hogy esetleg ,mekkora a kiadott Mbar érték ami jónak számít adott motorállapotnak megfelelően
Enyire biztos ez a 400-450Mbar érték hogy rossz alapjáraton?
Ok azt értem ebből is a feltöltött képből hogy pl 475mBarnál 2500mV-ot produkál jelnek a MAP ami az ecuhoz megy mint bemenő jel  azt is értem ha pl csak 300mBar kéne legyen hogy ott menyi mV-ot kéne szolgáltasson (kevesebbet)
Rendben van hogy alapjáraton akkor nem jó a Mbar érték és így a Mbar értékhez lévő feszültséget adja a MAP holott ő csak azért szolgáltat rossz adatot mert alapjáraton nem ennyinek kéne lennie mert a szívócső depresszió nem jó ergo falsot szív a MAP meg fals adatal dolgozik.

Azt is értem hogy nem jár a motor nincs depresszió(vákum,szívó hatás ki hogy tanulta) ésráadott gyújtásnál ezért is ad jó jelet a MAP az aktuális kinti Mbar értéket
Amint beindul az autó léterjön a depresszió ugye már eleve indítózásnál ahogy forog a motor és ha tömítettlenségi problémák vannak szívó oldal felől akkor természetesen a Map vákum csöve is ennek megfelelően fog mérni ha nem tévedek helytálló a leírásom.

De akkor miért nem reagál maga a folytószelepház körbefújásra se indítóspray se féktisztítóra?
Befogom a légszűrőt módszert még kipróbálom ha tételezzük fel van honnan szívnia levegőt akkor a módszer működhet az biztos sajnos erre nem gondoltam mert nem tudtam ez a Mbar érték rossz.
Vákumcsöveknél további problémát nem látok
Abban meg bízok hogy az alapjárati léptetőmotor ami egy levegő járatot nyit zár hogy ott megfelelő minden

Előzmény: novothauto (141469)