zsolt4593
2015.03.30
|
|
0 0
141477
|
Ha tehetném mint okot kizárásnak kimérném a MAP ott de hiába Multiméter és táblázat ha vákum pumpám mérőórával nincs
Illetve adatom hogy esetleg ,mekkora a kiadott Mbar érték ami jónak számít adott motorállapotnak megfelelően Enyire biztos ez a 400-450Mbar érték hogy rossz alapjáraton? Ok azt értem ebből is a feltöltött képből hogy pl 475mBarnál 2500mV-ot produkál jelnek a MAP ami az ecuhoz megy mint bemenő jel azt is értem ha pl csak 300mBar kéne legyen hogy ott menyi mV-ot kéne szolgáltasson (kevesebbet) Rendben van hogy alapjáraton akkor nem jó a Mbar érték és így a Mbar értékhez lévő feszültséget adja a MAP holott ő csak azért szolgáltat rossz adatot mert alapjáraton nem ennyinek kéne lennie mert a szívócső depresszió nem jó ergo falsot szív a MAP meg fals adatal dolgozik.
Azt is értem hogy nem jár a motor nincs depresszió(vákum,szívó hatás ki hogy tanulta) ésráadott gyújtásnál ezért is ad jó jelet a MAP az aktuális kinti Mbar értéket Amint beindul az autó léterjön a depresszió ugye már eleve indítózásnál ahogy forog a motor és ha tömítettlenségi problémák vannak szívó oldal felől akkor természetesen a Map vákum csöve is ennek megfelelően fog mérni ha nem tévedek helytálló a leírásom.
De akkor miért nem reagál maga a folytószelepház körbefújásra se indítóspray se féktisztítóra? Befogom a légszűrőt módszert még kipróbálom ha tételezzük fel van honnan szívnia levegőt akkor a módszer működhet az biztos sajnos erre nem gondoltam mert nem tudtam ez a Mbar érték rossz. Vákumcsöveknél további problémát nem látok Abban meg bízok hogy az alapjárati léptetőmotor ami egy levegő járatot nyit zár hogy ott megfelelő minden |
Előzmény: novothauto (141469)
|
|