zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141459



Amit még nem értek járó motornál lambda feszültséget mérve eleinte ha elkezd dolgozni a lambda zárt hurokban egy nagyon kis időre jó csak és egyből lemegy a feszültsége 100mV-alá eléri a 0V-ot is (ilyenkor ugye a lambda érték már az egekbe 1,3 fele de miért tud átbilleni a multiméter mínusz tartományba is elkezd mérni pl -0,50-et vagy mínusz  -0,100-at is

Megnéztem hogy lekötöttem az ecutól jövő jeltestkábelt a csatlakozóból jelkábel maradt de ugyan ezt csinálja amiket előzőleg leírtam aktív inaktív lambdával játszadozik zárt nyíl horukal lambda érték alapjárathoz ha nem nyúlók felkúszik 1,3 fele és kikapcsolja az ecu a figyelést néha ha meg rádúsítok és épp zárt hurkú a lambda dolgozik de roszul kúszik fel 1,3 felé akkor megfordul a dolog elkezd elmenni lambda 1 hez képest lefele 0,9  0,8 0,7 0,6ig és megint zárt húrkú

Pont olyan a nézett adat is mint az érzés mikor vezetem az autót ha aktívvá teszi a lambdát az ecu nézi és anyira küszöb értéken van már akkor gázra már csak lassul az autó volt hogy megvártam leáll e de nem hanem hirtelen kilőtt (kilőtt ilyenkor gondolom akkor lesz inaktív a lambda és újra csak fix értékel dolgozik az ecu)

Érdekes MIL lámpa nem ég de program is hibát jelez és a program szerint ott ég a mil lámpa