István Gyuri Creative Commons License 2015.03.30 0 4 418587

trizs77: Az áruházak sokkal kisebb gazdasági egységek mint a vasút, mégis gond nélkül elbírnak 1-1 városban 1-3 gratis autóbuszt.

Az áruházak életébe nem szól bele a KTI... És egyébként is miért kellene párhuzamosan kialakítani egy külön buszos rendszert Veszprémben (és máshol is) a vasútnak, miért is nincsenek ezek egységben kezelve? Nagyon remélem, hogy Dávidnak végre sikerül már az RKI-t meg néhány minisztériumi (fő)osztályvezetőt más gondolkozásmódra kényszeríteni, mint arra, hogy de hát van közvetlen busz, annál jobb nincs és az márpedig marad, amíg világ a világ, mert az utas az egy-sze-rű-en kép-te-len átszállni (amit persze a díjszabási anomáliák csak felerősítenek...), a vonatokat meg ritkítsuk, mert vezessük ki a gyorsvonati portfóliót, mert az "elavult", és megindul  Dagobert bácsi szemében a pörgettyű, hogy akkor most mennyi vonatkm-t meg lehet nyerni... Mert évek óta ezen megy a pörgés, szó sincs érdemi fejlesztésekről, pláne közös szemlélet alapján, csak az "átlagköltségekkel" beszorzott kamumegtakarításokról készülnek a nagy hatású tanulmányok (és sajnos, néhányat el is fogadnak...).

Szóval, a jelenlegi egymással "vetélkedő" volán és vasút témájától ideje lenne elszabadulni, ahogyan Pesten sem vetélkedik a 3-as metróval a busz, és ráhord az Üllői úti tengelyre, közös tarifával. És majd utána legyen közös menetrendi kereső, hogy lehessen látni, hogy hogyan hord rá a gyorsvonatra a volán közös tarifával.

Előzmény: trizs77 (418584)