"
illetve még egy kérdés, hogy az olajszűrő adaptert ha fordítva kötik be tévedésből, az nem tud hasonlót produkálni?"
Nagyon nem mindegy, hogy merre áramlik az olaj a szűrőben.
Az is fontos, hogy hol méred a nyomást, ahogy Cam mondta!
Egyetlen tuning motornak sem kell ilyen olajnyomás, ez teljesen extrém. Viszi a teljesítményt és tönkreteszi az olajpumpát, feleslegesen.
Közben öli az olajat is, de ami még rosszabb habosítja és ahogy mondod a nagy szállítási mennyiség miatt nem tud visszafolyni sem,nyomja fel a kartercsőbe.
Az accuspump gondolom csak egy puffer, ha nem tudod pontosan mit csinál (én nem) akkor jobb lenne kiiktatni. (tudom , mondani könnyű).
Egy gyári pumpa nem tud 5 Bar-t alapjáraton, jó ha kettőt.
Ha tényleg gyári a pumpa akkor le van fojtva, és ezt a fojtott nyomást méred, így az utána lévő cuccok meg nem kapnak kenést, hűtést, olajat.
A nyomáshatároló szelep soha nem nyit ki egy normál motoron (talán mínuszokban, 6000-es fordulaton), ha minden jól működik, ennek hangolása nem jó irány, nem lehet ott 6-8 Bar-nál nagyobb nyomás megkerülő szelep nélkül sem.
Az ilyen-olyan olaj keresése, is teljesen zsákutca, tök mindegy mi van benne, ilyen szélsőséges értékeket egyikkel sem produkálhat.