ThomBoy Creative Commons License 2015.03.28 0 0 45826

Újra leírom én is, mert nem ment át. A meghibásodás, úgy mint elektromos dolgok (egy panel, egy kapcsoló, érzékelő, stb), mozgó, forgó alkatrészeket is tartalmazó mondjuk úgy kopó alkatrészek (generátor, ajtóhatároló, motortartóbak, turbó) esetében egyet értek, nincs mit tenni.

De ha jól értem akkor ez egy olyan hibás beépített alkatrész miatt van, konkrétan egy csavar miatt ami lássuk be nem normális.

A gyár mit mondhat? Kérem szépen engem semmilyen szavatosság nem köt már, ez egy 10 éves autó amiben 180ezer kilométer után már teljesen normális, hogy egy csavar eltörik és az egész motor kuka lesz. A bíróság a tárgyalást berekeszti és ítéletet hoz amiben az autós elveszíti a pert. Akinek innentől papírja van, hogy a gyár szerint egy Renault 1.9 dCi 10 évesen gyári technológia szerint karbantartva teljesen normális hogy kuka.

Kis szerencsével ezt nem fogja a gyár kimondani és inkább megállapodik, ahogyan nekem se írta le, hogy normális és max 3 évre tervezett az üléskárpit kirepedése. Azok a kis droidok akik válaszolnak csehszlovákiában pont nulla érzékkel -és ahogy írtad hibahatár a magyar piac- és érdekkel foglalkozik azzal, hogy mi lehet a következménye a flegmaságnak.

Azért abban gondolom egyet értünk, hogy egy tisztességesen karban tartott autó (motor) esetében nem normális hogy kimúlik ennyi után.

 

Amikor a Budapest autó is droidokkal válaszolt a kérdéseimre majd végül közölte ha nem tetszik menjek a PSZÁF-hoz megtettem és a szaros ~1500 forint amin sportból vitatkoztam helyett fél milliós bírságot fizetett.

Előzmény: stevie-13 (45823)