vecserom Creative Commons License 2015.03.27 0 0 110229

Szia!

 

A, Nekem már volt olyan a régi Peugeotomnál, hogy csak az egyik sebességfokozatnál akadt, a kuplung csere után minden jó lett. Ha a csere után is marad a hiba, legalább az biztos, hogy a kuplung az új. A váltóban az olajszintet ellenőrizted?

 

B, A szerelési díjak attól függnek, hogy hová viszed javíttatni. Ismerőshöz, márkaszervízbe, független szerelőhöz; csak ezt csinálja meg, vagy esetleg át is nézi az autót.

 

2, Ha a váltó le lesz szedve, célszerű a tömítéseket cserélni, mert lehet, hogy a jövő héten az fog ereszteni.

3, Gyárilag a kartelnél nincsen tömítés, csak tömítőpaszta. Ha ott szivárog, akkor vagy pasztával kell visszarakni, de ne sziloplaszttal!!!!! R3kram tudna erről beszélni, hogyan kerültek szilikondarabok a kenőolajba, ha jól emlékszem. Ha tömítéssel lesz visszarakva, akkor az olajfeltöltésnél számolni kell a tömítés vastagságával.

4,Az nekem is cserés lesz. :)

5, Olajcserénél a gyári olaj ajánlott, Total Quartz 9000, szintetikus. Ha van rá lehetőség, akkor meg kell tudni, hogy milyen olaj van most benne és mióta. Km is és időpont is.

6, Ez lehet fojtószelep is, takarításról van leírás a klub honlapján. Neked stimmelni fog, mert az én autóm is ilyen, csak Break.

7, Akkor még a régi lámpáid vannak, azok mattulnak. Legalább nem volt sérült az eleje. :)

 

Ha ezek mind igazak, akkor jó, a kérdés az lehet, hogy milyen alkatrészeket használtak fel. Valamint aki csinálta az értett hozzá, vagy lelkes amatőr volt.

 

Az ár az mindig több tényezőtől függ, a fentieken kívül a karosszéria állapotától is, a belsejétől is, a használat módjától. Erről nem tudok nyilatkozni. Lehet, más többet tud ebben segíteni.

Előzmény: kelger (110213)