ŰTH Creative Commons License 2015.03.27 0 0 45800

Szia!

Nagyon sajnálom, ami a veled történt. A mi bocink is ilyen motorú (ha jól vettem le, akkor 120 lovas 1.9 dönciről beszélünk), sőt, a futásteljesítménye is tök hasonló (170+ ezer). Mégsem parázom attól, hogy a mienkben is eltörik ez az akármilyen csavar. Attól sem prázom, hogy ha "publikálod" az esetedet, az majd letöri a típus használtpiaci árát.

 

Én elhiszem neked, hogy anyaghiba volt. ÉN - a kibic. Azt viszont nem hiszem, hogy neked arra lenne az előre, hogy elkezdj szélmalomharcot vívni egyszerre több "ellenséggel" (értsd: a gyártó, az importőr, szerviz, az igazságszolgáltatás intézményei stb.). Ez szerintem soha meg nem térülő energia befektetés lenne részedről.

7 év és 180 ezer kilométer alatt annyi minden történhet egy autóval, hogy a buha életbe be nem fogod bizonyítani az igazadat (anyagvizsgálati labor eredmény ide vagy oda).

 

Épeszű jogász egy ilyen ügyet nem fog elvállalni, hiszen se perc alatt beosztja a téged ért (és ezért nagy-nagy szerencsével viszaperelhető) "kár értéket"a saját óradíjával, és ki fog jönni belőkle, hogy sokkkkal több meló lenne jogerúősen megnyerni ezt, mint amennyit ő kereshet ezen. Vagyis az 1) kilőve.

 

A 2) hiábavaló erőlködés, mert minden történetnek két oldala van. Te leírod a magad verzióját, az olvasó meg azonnal okosabb lesz... ja persze... biztos valamit kever a csávó. Ráadásul a megfelelő "penetráció" elérése rengeteg pénzedbe kerülne. Többet, mint a roncs érték.

 

Az általad elmondottak szerint (már nem kell rönó) a 3)-nak semmi értelme.

 

A 4)-et Te is beszett fejsze nyelének minősítetted.

 

Az én 5)-öm az, hogy add el így, ahogy van. Egy hátulról totálkárosra törött Scénic-ből meg a Tiédből összelegózhatnak egy piacképes autót az erre szakosodott - szép számmal létező - úgynevezett "vállalkozások".

Én ezt tenném.

 

Még egyszer részvétem a történtek miatt!

 

Üdv:

ŰTH

 

 

 

 

Előzmény: S.P (45799)