Hát minden esetre gratula a sok melóhoz - én sok sikert kívánok hozzá, hogy beváljon.
Bár az nem világos nekem, hogy miért cseréltél komplett blokkot - mert ezek a kis motorkák nem arról híresek, hogy emberi léptékű használat mellett szarrá-kopnának.
Sőt, mondhatni hogy ehhez a teljesítményhez egy kicsit még túlméretezett is a Matiz-motor, vagyis jó nagy ráhagyással alkották meg az akkori tervezők a Suzukinál.
Persze, akkor még nem volt ilyen éles sem a kilókkal, sem a felhasznált anyagokkal való eszeveszett spórolás, mint manapság.
Ma már egy furatba is lukat fúrnak - hogy grammokat és némi anyagot takarítsanak meg. Ez néha keményen a tartósság rovására is szokott menni.
Ebből a szempontból (hála Istennek) ezek a motorok még a régi iskolát követik (akár korszerűtlennek is nevezhetjük) - de ennek mi csak örülhetünk). Mert ha valamilyen baleset folytán nem nyírták ki a hengerek belsejét - akkor egy Matiz-blokk hihetetlen mennyiségű km-t képes kiszolgálni.
Ro-ban (pláne taxi-üzemmódban) a 3-400 ezer km teljesen megszokott futásteljesítmény - és csak ezután gondolkodnak az atyafiak a gyűrűzésen, esetleg motor-szett cserén. Néha még akkor sem :-)))
.