nickback38 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 157725

Azoknál van, akik a marketing alapján döntenek - ha megnézed, hogy mennyien és milyen/mekkora "alaptudással" jönnek tanácsot kérni hasonló fórumokra; nem végeznek rossz munkát a marketingesek...

A Hublot szvsz azért nem jó példa erre, mert ők aztán nem példálóztak tradíciókkal(sem) - nem is tudtak volna -, egyszerűen csak temérdek pénzzel bevitték a köztudatba, hogy ez egy luxusmárka. A Doxa azért csak odateszi mindenhová, hogy 1889-óta és azok is, akiknek szintén van ekkor múltja...

Egyébként igazad van, ha szigorúan vesszük, akkor a PP-n és a Rolex-en kívül nem nagyon van olyan, akinél a múlt és a jelen folytonosnak tekinthető és köszönőviszonyban van egymással - a quartz krízis még a túlélőknél is lenullázta a múltat

és új időszámítást indított el. Szerintem.

 

Előzmény: fastrobi (157720)