nickback38
2015.03.15
|
|
0 0
157725
|
Azoknál van, akik a marketing alapján döntenek - ha megnézed, hogy mennyien és milyen/mekkora "alaptudással" jönnek tanácsot kérni hasonló fórumokra; nem végeznek rossz munkát a marketingesek...
A Hublot szvsz azért nem jó példa erre, mert ők aztán nem példálóztak tradíciókkal(sem) - nem is tudtak volna -, egyszerűen csak temérdek pénzzel bevitték a köztudatba, hogy ez egy luxusmárka. A Doxa azért csak odateszi mindenhová, hogy 1889-óta és azok is, akiknek szintén van ekkor múltja...
Egyébként igazad van, ha szigorúan vesszük, akkor a PP-n és a Rolex-en kívül nem nagyon van olyan, akinél a múlt és a jelen folytonosnak tekinthető és köszönőviszonyban van egymással - a quartz krízis még a túlélőknél is lenullázta a múltat
és új időszámítást indított el. Szerintem.
|
Előzmény: fastrobi (157720)
|
|