Hgyorgyi76 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 1531

Üdv!

 

Tanácsot szeretnék kérni  egy  nagy  értékű, meghibásodott  fitness termékkel kapcsolatosan.

 Tavaly Áprilisban vásároltunk  egy  vibrációs tréner készüléket./280.000.-Ft/

Február  közepén elromlott, bejelentettük. Február 20-án ki is jött a cégtől egy  kolléga-a gépet  átvette szerelésre.

Mindössze egy darab átvételi elismervényt kaptunk,hogy javításra  elvitte.

 Azóta telefonon 2x érdeklődtünk- múlt héten azt a tájékoztatást kaptuk,hogy a héten kiszállítják a készüléket,

 Ma újból érdeklődtünk-ma már azt a választ kaptuk ,hogy Németországból várják az alkatrészt a  javításához.

 

 Tanácstalanok vagyunk.  Ígéret az van, megfelelő tájékoztatás, készülék nincs.

 Segítséget szeretnék kérni, hogy tudok-e valamit tenni az ügyem érdekében..

 

 Köszönöm!