De volt, pl. várhattak volna nem "gyorsjárati" pótlóbuszra is...
Ja, ha mondjuk nem azt a tájékoztatást kapják, hogy majd a három óra múlva érkező talán megáll.
Talánra én se várnék órákat.
Észt nem lehet adni a bérlet mellé... Vélhetően, amire 4-5 óra alatt hazagyalogoltak már nem csak falujáró pótlóbusz lett volna (ahogyan infót is kaptak róla), hanem vonat is...
Aha, és erre bizton lehet számítani a MÁV-nál, ahol időnként egy fél napra ott felejtenek egy-egy vonatot utasokkal, étlen-szomjan-fűtetlenül a mező közepén. Mondjuk honnan tudja az utas, hogy egyáltalán járható-e a pálya? Becsülje meg, mennyi idő a hiba elhárítása - azt, amire a mávos csak a vállát vonogatja? Vagy csak fizessen, azon túl meg fogja be.
Nem, nem voltam ott, nem ismerem a teljes történetet, nem tudom, milyen tájékoztatás hangzott el, lehet, hogy mindent pontosan elmondtak, és az utas volt a hülye. Csak így látatlanban, saját tapasztalatokból kiindulva, ennek nagyon kicsi az esélye.
Sajnos volt szerencsétlenségem élvezni a MÁV nyújtotta "tájékoztatást" és "zavarkezelést" hasonló helyzetekben.
Röviden a tapasztalatom:
- nem mondanak semmit
- ha mégis, azt nem érdemes elhinni
- nem is vállalnak felelősséget semmiért
- nem különösebben küzdenek azért, hogy az utas eljusson bárhova is, minden egyéb szempont előbbrevaló
Ha pedig most is hozták az átlagos szintet, akkor a megjegyzésed mérhetetlen tahóság.