vrobee Creative Commons License 2015.03.10 0 0 418208

De volt, pl. várhattak volna nem "gyorsjárati" pótlóbuszra is...

 

Ja, ha mondjuk nem azt a tájékoztatást kapják, hogy majd a három óra múlva érkező talán megáll.

Talánra én se várnék órákat.

 

 

Észt nem lehet adni a bérlet mellé... Vélhetően, amire 4-5 óra alatt hazagyalogoltak már nem csak falujáró pótlóbusz lett volna (ahogyan infót is kaptak róla), hanem vonat is...

 

Aha, és erre bizton lehet számítani a MÁV-nál, ahol időnként egy fél napra ott felejtenek egy-egy vonatot utasokkal, étlen-szomjan-fűtetlenül a mező közepén. Mondjuk honnan tudja az utas, hogy egyáltalán járható-e a pálya? Becsülje meg, mennyi idő a hiba elhárítása - azt, amire a mávos csak a vállát vonogatja? Vagy csak fizessen, azon túl meg fogja be. 

 

 

Nem, nem voltam ott, nem ismerem a teljes történetet, nem tudom, milyen tájékoztatás hangzott el, lehet, hogy mindent pontosan elmondtak, és az utas volt a hülye. Csak így látatlanban, saját tapasztalatokból kiindulva, ennek nagyon kicsi az esélye.

Sajnos volt szerencsétlenségem élvezni a MÁV nyújtotta "tájékoztatást" és "zavarkezelést" hasonló helyzetekben.

Röviden a tapasztalatom:

- nem mondanak semmit

- ha mégis, azt nem érdemes elhinni

- nem is vállalnak felelősséget semmiért 

- nem különösebben küzdenek azért, hogy az utas eljusson bárhova is, minden egyéb szempont előbbrevaló

 

Ha pedig most is hozták az átlagos szintet, akkor a megjegyzésed mérhetetlen tahóság.

Előzmény: István Gyuri (418206)