M.machinátor Creative Commons License 2015.03.08 0 0 59291

Szervusztok.

 

Jól beszélsz!

Valóban sem szakember , sem arra hajlandó ember nincs aki ezeket a velejéig szívás munkákat megcsinálná ilyen sz&@#r pénzért.

  Egy mozdony kereke ha egy homokolástól csakúgy meghajolna , az azért elég nagy égés lenne a messze földön híres mozdony szerkesztő vállalattól (úgyhogy ez nem valószínű).

  Egy vízütést még be lehetne magyarázni nekem , de ezt sem venném be sokáig , ugyanis inkább kitörne a hajtó küllő csapostul mint inkább meghajolna az egész kerék összes küllője (szóval ez baromság) ,nem mellesleg hogy a henger és fedele volt ebben a részben álltalában a leggyengébb pont(na meg az az ócska henger öntvény ami méreténél fogva sem kovácsolt sem húzott sem hőkezelt maximum adalékólt anyagból lehetett de nem valószínű)

 

  Szóval amitől a 001-es kereke meghajlott az valszeg a rozsda.

 

Valószínűnek tartom hogy az abroncs és a kerékváz közé bement a rozsda és az abroncs győzött (mint tudjuk a rozsda az eredeti vas méretének a háromszorosára dagad Pl: ezért mennek szét a vasbeton épületek is)Szóval az abroncs maradt az eredeti méreten a kerék meg zsugorítva lett.

  És sajnos itt a kalapálás már nem segít , azok a küllők eltörtek (kisebb-nagyobb mértékben).

Üdv:M.m.

 

Bocs hogy ilyen rég írtam.

Előzmény: manhattani (59275)