Kipuff. nem dugult el, mikor lent volt a HF, megszívtuk porszívóval :)
A befecskendezett mennyiséget korábban lemértük négy kémcsőbe (igaz csak indítózva) de a sugárkép, és a mennyiség is azonos volt. A benzinhíd nyomása is ok, a vezérlőjelek is azonosak voltak.
Viszont :) Megvan a nyertes!!
-1-es henger gyújtásidőpont?
Nézegetve a kapcsolási rajzát, feltűnt, hogy nem azonos a vezérlésük a trafóknak, mindegyiknek van egy vezérlő kivezetése, gondolom a kopogásérzékelés miatt, külön tudja visszavenni.
Festettem egy jelet a szíjtárcsára a FHP-hoz.
Két trafót megtoldottam egy-egy gyújtókábellel, hogy a stroboszkópot rá lehessen akasztani.
Én igen, az egyes henger előgyújtása elment FHB utániba 10-20 fokkal alapjárat közelében, de 2000rpm körül már 15 fok körüli előgyújtása volt és nagyjából együtt futott a jó hengerével.
ECU, megtámad, kiszed, szétszerel.
Ekkor ért a meglepetés. Ennyire szétgányolt, agyonforrasztott áramkört sem nagyon láttam még soha, nem hogy ecu-t.
Fóliák elégve ónnal, vagy vezetékkel áthidalva, kontrollerek újraforrasztva, más ic-k foglalatba téve utólagosan, az áramköri oldalon ellenállások, kerámia kondik odaforrasztva, két tucat SMD alkatrész cserélve...teljes gány. Mindez egy szinte hibátlan pár éves autóban.
Ennyi a mese vége :)