Köszi a tanácsokat!
Arra gondoltam, hogy holnap körbemegyek a bontókban, hátha van valakinél egy marék korong...
Közben méregettem a hézagokat:
1. kipuff, 0,3 hézag, 3,300 korong
2. szívó, <0,1 hézag, 3,440 korong (szerintem ezt a szelepet kiemelte, mert ennél a hengernél nem volt rendes kompresszió, ha kiveszem a korongot, akkor van kompresszió)
3. kipuff, 0,3 hézag, 3,250 korong
4. szívó, <0,1 hézag, 3,425 korong
5. szívó, <0,1 hézag, 3,375 korong
6. kipuff, 0,3 hézag, 3,375 korong
7. szívó, <0,1 hézag, 3,400 korong
8. kipuff, 0,3 hézag, 3,325 korong
Elég gyári elrendezésnek tűnik. Valószínűleg az van, hogy elkoptak a szelepülékek/szelepek, ahogy írtad is.
Csak tizedenként van hézagmérőm, így ahol a 0,3-at írtam, az valahol 0,3-0,4 közt van, mert a 0,4 már épp nem megy bele, a 0,3 meg viszonylag könnyen. Ezekkel is kell foglalkozni, vagy csak azokkal, ahol <0,1 a hézag?