407fan Creative Commons License 2015.02.23 0 0 19415

Elmondom az én regenerálási tapasztalatomat. 2 napja harmatgyenge volt a kocsi, harmadikban nem tudott felmenni egy 0.00000001 % lejtőn. Az alapjárat magasabb volt kb. 150-nel, a vízhőfok felment 90-re (az eddigi 82-ről) és alapjáraton reszketett a motor. Annyira idegesített az erőtlenség, hogy kimentem vele az elkerülőre és megkínoztam. Egyszer csak kiírta, hogy részecskeszűrő eltömődési veszély (Risk of filter clogged), majd eltűnt a felirat és visszajött az addig elveszett 125 ló. Azóta remek, jól harap.

Volna most lehetőségem chip tuningra. Szeretném, ha alul nyomatékosabb lenne a gép. Nem száguldani akarok, meg tönkretenni a kuplungot, hanem csak ésszel élvezni a többlet nyomatékot. Vacillálok. Megcsináltassam? (Nem tuning box, hanem rendes, mérőpados méréssel kombinált chip újraírás). 168 lovat ígérnek a 135 helyett és 30% plusz nyomatékot. A fogyasztáscsökkenés nyilván hazugság, de az nem érdekel. Mit tegyek? Valakinek tapasztalat? (2.0 HDI)