BJani Creative Commons License 2015.02.20 0 0 29168

Erre mondjuk magyarázat lehet, hogy a kisebb gépnek kevesebb az üzemanyag tartaléka?

 

Ilyen összefüggés nem valószínű, hogy szerepet játszana, sokkal inkább az dönt, hogy ki mennyivel tankolt többet, mint az adott útvonalra előírt minimum. (A kapitány az időjárás előrejelzés ismeretében sok esetben kér még extra üzemanyagot a gépre, ami ilyenkor jól jön)

 

Eurowings 29000 lábon köröz. Miért nem jöhet lejjebb?

 

Miért jöjjön lejjebb, mikor az sem biztos, hogy le tud szállni? Ha végül mégsem tud itt leszállni és divertál, megspórol magának egy visszaemelkedést így. Ha pedig javul az idő, még mindig van ideje szépen lecsorogni 290-ről.

 

2000 láb elkülönítés volt, most a két alsó gép között csak 1000 láb van. Milyen szabály van erre?

 

1000 láb a minimum, több lehet, kevesebb nem.

A UPS és a FedEx között azért volt kétezer láb ha jól sejtem, mert eredetileg ott volt még egy harmadik gép is köztük, a Farnair-es 737-es.

(aki aztán szintén nem itt szállt le végül)

Előzmény: P.ISTI (29166)