M62-166 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 417620

A Keleti jelenlegi feltételei mellett (tárolási kapacitás kb fele, korlátozottan elérhető), kevesebb érkező vágánnyal és megnövekedett vonatszámával igen a kitolás lehetősége most fontosabb mint a 300 méter gyaloglás. Mert annak a szerelvénynek rá kb 10 perccel el kell tűnnie, hogy az 5201-et oda tudja érkeztetni, majd ismét abba az oldalba kihúzni. A "túloldal" (20-30 vg csoport) most a híd miatt csak a csarnokon túli vágányokról érhető el, a csarnok felől... 

 

Sajnos a Keleti ilyen módon lett megépítve, nem egy vonalban végződnek a vágányok, nem lehet mindenkinek kedvezni amúgy sem, ráadásul a mostani forgalmi helyzet lebonyolítása előtérbe veszi a forgalmi tevékenységeket az esetleges többletgyaloglásnál... 

 

Amúgy Neked a csarnok a nagy sérelmed, de aki pl. a 8-as buszhoz igyekszik annak pont ez jó... Neked lehet a 13 vg lenne jó, neki az. Ha a csarnokba hozza, az háborog aki az Arénába gyalogolt volna, mert neki így +205 méter vagy lehet csak +204. 

Értem én a helyzetet, én is sokszor legyaloglom ezeket a távolságokat, de azért 300 méter miatt nem kellene megütközni, ennek többszörösét is legyalogolják emberek pl a plazában korzózva ott meg sem kottyan. Nem az Asztalos Sándor út elején állt meg a vonat, hogy 5 km-t kell pluszban gyalogolni :) 

 

Amúgy a kérdésedre röviden válaszolva: nem nem így kényelmes, hanem így oldható meg a tárolása majd későbbi visszatolása. 

Előzmény: Hamster (417573)