babarucu Creative Commons License 2015.02.18 0 0 42138

Természetesen kinyírtam lengőkarcserekor a stabpálcát ahogy írtam, brutálisan kopogott, azt hittem mind a kettő bedöglött, mert mindkét oldalról hallottam. Szerencsére van egy Polgár1:) vett nekem kettő Meylét, és mivel futóműbeállítás is kellett, így vett nekem két kormánygömbfejet is, nehogy pár e km-el később újra kelljen futóműállítás megint.

Kicseréltem a bal oldalit ahol előzőleg is Meyle volt, mivel sos-be kellett mennem abbamaradt a többi. Haladás közbe ahogy a stabpálcához illik teljesen váratlanul akár egyenes úton is kopog mint állat, a kaszni áthozta a hangot szval a jobbos amit kinyírtam az volt csak szar. Délután kicseréltem mindent, és futóműbeállítás is megtörtént.

A "nagyon sok" kilométeres jobbos stabpálca Febi volt, egyetlen hátránya, hogy nincs az imbuszkulcsos csavarközépfogáson kívül rajta semmi ellenfogási lehetőség.

Nem tudom ki volt az a nagy tudású tervező, aki azt hitte egy kis mélységű lyukkal 4-es imbusz hogyan tartana ellent egy 19-es villáskulcsnak.

A Meylén meg még jó sok máson van villáskulcs kiképzés ellentartásra.