Helló. Hangsúlyozom hogy nem értek hozzá, de hátha: az everydayXJ.com-on a srác az egyik videójában arra figyelmeztet, hogy van egy lefelé irányú hűtőcső a motortól balra (vez. f. oldal) amiben gyárilag van egy nagyobb rugó, hogy ne lapuljon el, és ha az a rugó valamiért nincs benne, akkor a cső nem lesz átjárható a víz által. Ő tuti nem 2.5 dízelről beszélt, ezért csak kérdőjelesen vetem ezt fel.
Egyúttal hadd kérdezzek már. És előre is türelmet kérek a hülyeségemhez!
Nekem nincs XJ-m, tegnap vezettem először, mert végre van egy eladó a közelben. 1996-os 2.5 TD. Csak a saját kocsimmal járok, ezért minden más autó szokatlan az embernek ugye. 5 perc próbakör alatt ezt tapasztaltam: minden pedál tök kemény, kormányt kicsit erőből kell tekerni, váltó nem a legfinomabb, kis emelkedőn 2000-2500 körül váltanék fel, motor nem bírja (mondjuk elfelejtettem utána kipörgetni), motor rázza a kasztnit, indításkor-leállításkor nyitva volt az ajtóm, hát majd leesett úgy rázta. Kinézetre viszont csodaszép, rendkívül megkímélt.
A kereskedő srác, látva hogy küzdök a szerkezettel, aszonygya, "más autóhoz képest kicsit sprőd, nem?" Utána visszaülök a szintén 19 éves Opel Astrámba, úgy éreztem utána az a Jeephez képest egy versenyautó. (1.4-es benzines.)
Tényleg ilyennek kell lennie? Vagy kifogtam valami szart? (Nehezen indult be, új kora óta tavaly januárig "hölgy tulajdonosé" volt Ausztriában.) Hálás lennék ha hozzászólnátok!