_ANDRÁS_ Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59127

Bocsánat, hogy beleszólok, de véleményem szerint azért valamilyen forgalmi vizsgával rendelkezniük kellett - ha nem is a mozdonyszemélyzettel egyenértékűvel.

 

Gondoljunk csak bele, hogy aki a vonaton dolgozik, jelenleg mindenkinek van forgalmi vizsgája - természetesen eltérő tudásszinttel. Pl egy sima jegyvizsgáló, aki alapvetően kereskedelmi tevékenységet végez, szintén kell, hogy vizsgázzon a forgalomból, hiszen indulás előtt jelzést ad. Ha egy kazánkocsin a fűtő olyan gondot vesz észre, ami miatt a vonat megállítását tartja biztonságosnak, akkor jelzést kellett adnia (nem tudom, volt-e vészfék a kazánkocsin, gondolom, igen); vagy vonatszakadás esetén a "Vonat szétszakadt!"-jelzés, és még sorolhatnám.

De ez csak a saját véleményem, ismerve kicsit a vasúti logikát. De természetesen nyugodtan cáfoljatok meg, ha valakinek pontos infója van!

Előzmény: manhattani (59122)