jokalaci Creative Commons License 2015.02.16 0 0 3765

Szép napot Citromosok!A purhabról annyit,hogy csak akkor jön ki a rohadásokon,ha már vannak.Találkoztam ócskavastelepen olyan francia (típusra nem emlékszem,nem ma volt) kasznival,totál törött volt,csurom rozsda a küszöb egyben!Vagy már a gyárban frissen benyomták,de lehet hogy még a rozsda elindulása előtt.Egyet tudni kell!A rozsda az üreges részeket mindig belülről kezdi el enni.A nyers kasznikat összeszerelés előtt jobb helyeken galvanizáló,majd alapozó festékbe kb ajtóközépig bemártják.Utána jön egyes gyártmányoknál a küszöb feltöltés.Van ennek irodalma is,meg lehet keresni.Többféle elönye van,nem engedi a belsőt rozsdásodni,kicsit merevít és csökkenti a zajokat is.Mellesleg a rozsdaette fémet,már festéssel sem lehet menteni,ha egyszer belülről nekiindult.Sokáig Skodáztam,régi 80-90-es évek!MB 1000 volt vagy négy egymás után.Nálam mindegyik megérte a huszonéves kort, mindegyiket használtan vettem.Azok szerettek rohadni, a későbbi 100-as széria még jobban.Ahol üreg volt,lekezeltem fáradtolajjal.Ronda munka,de hatásos.-Ha a rozsdás vasat a nyers fémig,nem pucolod,le kenheted akármivel,előbb-utóbb előjön a dudor a legprofibb dukkó alól is.-Egyszer volt új autóm,Dacia 1310,fél év után a motorháztető fehér lemezén kijöttek a rozsdafoltok!Kellemes napokat,üdv:Jókalaci