Smíró Creative Commons License 2015.02.15 0 0 108865

Robinak általánosságban:

 

Ha Te nem csinálnád, akkor azt hiszem, nem nagyon szervezne (SAS után) senki találkát, Te vagy a topikunk motorja. Tényleg sok időt nyomsz a szervezésbe, le a kalappal. Az is tény, hogy a legolcsóbban szeretnéd kihozni a legjobbat és minél többen vagyunk/leszünk, annál inkább több az igény. Nehéz mindenkinek és mindenben megfelelni, ráadásul én is nehezítem a gondod. Még jó, hogy szívesen csinálod:) A részemről messzemenő köszönet mindezért!

 

Ádihoz csatlakozva - víz a gázolaj szűrőben hibaüzenethez.

 

Először tavaly tavasszal nyomott ilyen hibaüzit. Beszoptam, az a gyanúm, mert előtte sikerült valamikor benzint tankolnom és benne volt a kalapban, hogy valami megnyekkent. Előbb próbáltam leereszteni a szűrőben lévő üzemanyagot, majd utána pumpáltam és akkor valahogy meg is szűnt a hibaüzenet. Hosszabb leállásra csak csinálta. Akkor a jeladót cserélte a szerelő. Oké is volt egy darabig, de ősszel újra kezdte. És mindig csak pár napos/hetes leállás után. Miután hosszabb távon mentem, másnapi indulásnál - és közben sem, ha leálltam - nem jött a hiba.

 

Most ugye vizsgázott 8 évesen a verda, full folyadék cserével és kapott egy új aksit is. Exide ugrott bele elég baráti áron (23 ezres). Nagyobb hidegben, illetve hetes leállások után biztos ami biztos alapon este rányomtam a töltőt, gondom nem is  volt, de észrevettem, hogy egy alkalommal, amikor elsőre nem indult, a második indítás mint ha nyögve ment volna.

 

Szóval az új aksi óta nincs hibaüzenet. Most láttam, hogy az aksim 2008. februári volt és az eszembe is jutott, hogy egy éves kora előtt lecserélték, mert bemutató kocsi volt és a szerelő szerint megérdemelt egy új aksit gariban. Így tehát 6 éves kora után kezdte dobálni a hibaüzenetet, lehet, akkor már - bár érezni nem lehetett - kezdődött bezavarni a rendszerbe. De hogy miért pont oda....? Bár erre meg Jena írta, hogy ki  tudja, mi hol van összefüggésben. (mint a "hampidli" rizs-szem izzója)