opeter70 Creative Commons License 2015.02.14 0 0 59492

Ok. Hétfőn felkeresek egy harmadik szerelőt, akinek van veszteségmérője.

Egyébként az első szerelő egy ránézésre is gagyi kompressziómérővel rendelkezett, nem is volt menetes a vége, hanem csak egy gumi kúp volt rajta, amit kézi erővel kell belenyomni a gyertyanyílásba.

Viszont egymás után kétszer is végigmérte a hengersort és mindkétszer ugyanazok az értékek jöttek ki.

 

Úgy gondoljátok, hogy a 4. henger többihez képest kisebb kompressziója már annyira "kritikus", hogy mindenképpen kivizsgálásra szorul?

Sajnos egy hengerfej felújítás és/vagy egy esetleges gyűrűzés vezérlés cserével együtt már meghaladná az anyagi lehetőségeimet.

Gondolkozom az autó eladásán is (természetesen a leendő vevőt tájékoztatva a motor állapotáról)...

 

 

 

Előzmény: Köhike (59491)