Bolti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45288

Szia!

 

Az a fémcső a turbótól megy be az intercoolerbe. Az ha ott olajos akkor vagy a turbó nyomja ki az olajat (ez lehet maga turbó köztes tömítése, vagy csak a be/kimenő olajozócső tömítése, ez utóbbi a szerencsésebb). A másik, hogy a leállítószelepnél jön az olaj. Ez az intercoolerből jövő müanyagcső ott legfelöl és van rajta egy szelep (mint egy benzines fojtószelepháza) vákumdobozzal. Nézd meg, hogy a szelepház alatt, körben illetve a vákumdoboz és az alatta lévő mechanika nem olajos-e. Ha igen akkor gáz is lehet, mert a leállítószelepház alatti kábelekbe befolyva szétmarja a szigetelésüket és akár kuka lehet a vezérlő elektronika stb. sógornak innen indult a kocsi halála.... A többit Trotter leírta előttem.

 

A sima ELM327-es OBD olvasó sem Torque-val sem más obd progival nem mutat semmi használhatót 1.9dci-nél - sajnos. Fordulatszám, vízhőmérséklet és hibakódok elvileg amit mutat. Legalábbis az enyém nem. 1,5-nél van rail nyomás stb ha jól tudom.

Előzmény: Robi-1976 (45284)