Lucky76 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 88317

Az a baj, hogy itt a fejekben kellene legelőbb rendet tenni. Meg el kellene végre határozni, mit akarunk, mire van, vagy mire akarjuk, hogy legyen pénz, mert lehetne, ha a közösségi közlekedés nem volna állandóan politikai és egyéb csatározások színtere, áldozata.

 

A BKV az utóbbi években elég nagy lépésekben halad, mind szemlélet, mind alkalmazott technológia terén - gondolok itt arra, hogy a megszokott Ikarus-típusok mellett sokáig csak a Volvo 7700-as volt, ma meg számtalan típust kell ismerni, relatíve színvonalasan karbantartani.* 

 

Attól, hogy ez nem mindig sikerül a legjobban, például a klímák terén, nem jelenti feltétlen azt, hogy akkor hagyjuk a búsba az egészet.

 

A hibrid kocsikkal meg nem baj, ha szerez a főváros tapasztalatot, nem az ontopik cégnek kell megfizetni a tanulópénzt, hála istennek, de a levont tanulságok hozzáférhetőek lesznek, remélhetőleg. 

 

Nem az újabb dolgokkal van gond, mint a klíma, hanem sokszor a megfelelő alkalmazással. Ebben volna mit fejlődni. 

 

*: Teszi ezt úgy, hogy valószínűleg nem akaródzik sem igazán támogatni, sem igazán megakadályozni megrendelői szinten.  

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (88314)