fvcc Creative Commons License 2015.02.08 0 0 128272

Mivel nem volt jó a kártyád, nem lett érvényes a foglalás - eladhatta másnak.

Megtörtént velem, hogy egy adott bank kártyájával egymás után 2x próbáltam kifizetni ugyanazt a számlát. 2x sikertelen tranzakció*, 2x zárolás a számlámon az adott összegre - kifizettem egy másik kártyával simán. Majd másutt ugyanazzal a kártyával probáltam fizetni, ahol simán kiírta a POS, hogy nincs elég fedezetem a számla kiegyenlítéséhez

Persze hogy nem volt, hisz 2x zárolás volt rajta (nyilván ezt csak itthon láttam, mikor megnéztem a számla egyenleget.)  Majd vártam a pénzemre több mint egy hónapot, hogy lejárjon a zárolási idő és újból enyém legyen a saját pénzem.

* egyébként ott voltam a POS terminálnál, mely tényleg nem zárta le a tranzakciót, hibát jelentett

Mi ebböl a tanulság? Abszolut semmi. Legyen több kártyád, mert néha a digitális világ is megbolondulhat.

Előzmény: Zadarifiaskó (128271)