-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.02.07 0 1 92547

Nos.

A Gerlei-Kukla-Lovász könyv táblázatai alapján 260 és 266 nem készült Peru részére, ugyanakkor a Peruba szállított járművek száma összesen 54. (Más típusból sem találtam a táblázatban perui exportot.)

Ugyanakkor egy ottani fórumon a következőket találtam:


   
Ez a 266-os Ancash régióban volt található. 2013-as bejegyzés szerint "aktuális állapota ismeretlen, pár éve eladva".



 

Ez a 260-as az Oktatási Minisztériumé volt. Sorsa ismeretlen.



 
Ez a 280-as szintén az Oktatási Minisztériumé volt, nem tartozott az ENATRU (helyi k.v.) állományába. Ancón körzetben fényképezték. A bejegyzés szerzője szerint nagy valószínűséggel eladták, mert később nem látták ott.




Végül...


   
     
     
Ez a zöld 260-as elvileg működőképes, legalábbis a fényképek készültekor (2011) még az volt. 
"Hagyományos eredeti középmotor, légrugós felfüggesztés."  via




+1 színes fénykép egy 280-asról:

via



 

 

Előzmény: BPO-105 (92545)