A Gerlei-Kukla-Lovász könyv táblázatai alapján 260 és 266 nem készült Peru részére, ugyanakkor a Peruba szállított járművek száma összesen 54. (Más típusból sem találtam a táblázatban perui exportot.)
Ugyanakkor egy ottani fórumon a következőket találtam:
Ez a 266-os Ancash régióban volt található. 2013-as bejegyzés szerint "aktuális állapota ismeretlen, pár éve eladva".
Ez a 260-as az Oktatási Minisztériumé volt. Sorsa ismeretlen.
Ez a 280-as szintén az Oktatási Minisztériumé volt, nem tartozott az ENATRU (helyi k.v.) állományába. Ancón körzetben fényképezték. A bejegyzés szerzője szerint nagy valószínűséggel eladták, mert később nem látták ott.
Végül...
Ez a zöld 260-as elvileg működőképes, legalábbis a fényképek készültekor (2011) még az volt. "Hagyományos eredeti középmotor, légrugós felfüggesztés." via