m.Lajos Creative Commons License 2015.02.05 0 0 32491

Tisztelt mantec!

 

Köszönöm a hozzászólásodat. Tényleg laikus vagyok hozzá.

Nem felejtkeztem el az ajánlásodról csak azért érdekelt az Eneos, mert a szerelőm jókat mondott róla, blokk szétszerelés után állítása szerint jóval tisztább motorokat láttak Eneossal mint az általam példálózott Castrol olajjal, no persze nyilván nem kell mindent kanyar nélkül bevenni, de ez is egy vélemény.

 

Mindazonáltal nem terveztem megvenni főleg nem, ha egyikőtök sem ajánlja és tényleg laikus vagyok nem tudtam, hogy a 10w-40 nem is jó az enyémbe.

Az átlagfelhasználót könnyű megvezetni, mivel annyit mond "óó sokat futott akkor ne legyen vékony az olaj, mert enni fogja" ..igen biztos?! vagy nem nem tudom em vagyok szerelő, de az tény hogy az üzemi hőfokom peprill 0 és -10 fok körül is 12-15km alatt érem el cirka 1-2 perces melegités és indulás után. Aztán, hogy ez jó e vagy sem és esetleg egy vékonyabb olajjal jobb lenne kifogom deríteni.

 

Átfogalmazom akkor, 310 e km futás olajfogyasztás nélkül, tehát nem egy kehes motorral de ha szeretném neki megadni a legjobbat az általad felhozottak közül ha te lennél a helyemben ár érték arányt esetleg figyelembe véve /vagy még azt sem/ melyiket vennéd meg? Vagy ennyire ne ragozzam túl és válasszak egy szimpatikust ezek közül?

Mobil 1 New Life 0W-40
Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40
Castrol Edge Titanium Fst 10W-60
Shell Helix Diesel Hx7 Av 5W-30
Total Quartz 9000 Energy 0W-30

 

Köszönöm előre is.

Tisztelt Stevie-13!

 

Maradok a Mann-nál, ennyit megérdemel az autóm, /még többet is/ nem ezen szeretnék spórolni.

Tőled is megkérdezem, az általad példálózott minőségi 5w-40es szintetikus olajat ajánlod, mondanál nekem konkrétan egyet-kettőt?

300 e km felé adagolós nem rossz motorikus állapotú TDI-be? 

Csak hogy legyen támpontom és még egy véleményem pluszba.

Neked is köszönöm.

Előzmény: mantec (32488)