Az O &K. gyári lista szerint hét darab tűznélküli mozdonyt gyártottak le egymás után (Jens Merte):
1 OuK-nak több üzeme is volt, Berlin-Drewitz, Berlin-Babelsberg, Berlin-Spandau, Nordhausen, Dortmund, Pestlörinc
2 Nekünk is megvan a Merte lista, és ráadásul nem most szereztük, és tudunk máshonnan is infot szerezni
3 Amint látod én is betudok tenni ebből lista részlete, de többségében könyvből dolgozunk mert tudjuk azt, hogy Merténél nagyon sok adat hasal
A Drewitzi-i, a Spandau-i, és a Pestlörinci gyárak gyártásai össze lettek vonva gyári számilag, ami azt jelenti, hogy ami a listában sorba van rakva, azt nem biztos, hogy egy és ugyanaz a gyáregység is gyártotta
4 az első azaz 7394-es gyári számú mozdony esetében annyit irsz, hogy Hamburg
Én pedig azt irom, hogy a megrendelő volt Hamburgban, aki a Glückstadt-i gyárába küldte a mozdonyt, és 2007-ben meg van (te 1998-at irtál, de én folytatom avval, hogy a mozdony 2015-ben is szinte biztos, hogy meg van
Te a 7396-97-re irod a Pozsonyt, pedig Merte irja a svéd dolgot is
Attila leirt 4 mozdonyt, én még zárojelben odairok egy ötödiket is ami 1911-ben került a Dinamithoz (azért tenném zárójelbe, mert nem biztos, hogy az I. vh. alatt ott volt a gyárban, de több mint valószinű
De beteszek neked egy képet a gyárról is a világháború alatt illetve megelöző idejében
Amint látható a fák közvetlen közelében megy egy egyvágányú vasútvonal, amiből kiágazik az iparvágány, ami gyár elött kettéágazhat, és valójában nem tudni azt, hogy csonkán végződik vagy esetleg egy másik gyárba visz.
Mivel te üzöd a modellezési sporot, áruld el nekem, azt, hogy egy olyan gyárban, amely méretében nem nagy, és ráadásul egy iparvágánnyal rendelkezik, minek az öt mozdony
Nem tudom elég érthetően irtam le a dolgokat