Összesen 3 nyomógomb és 1 kapcsoló kell a tempomathoz, a kapcsolót el lehet hagyni, de szerintem nem éri meg.
A nyomógombok közül 2 no és 1 nc van.
A tempomat funkcióját aktiváló 12V-al van sorba kötve először a kapcsoló (amivel a funkciót tudod deaktiválni) aztán pedig az nc kapcsoló, és innen megy tovább a motorvezérlőbe.
Tehát a funkciójuk ugyan az, csak a kapcsolóval tudod tiltani, a véletlen aktiválás végett, pl ha asszony vezet, a másikkal pedig megszakítani.
Nekem indulás után első set/acc nyomásra az aktuális sebességet jegyzi meg, amit ha később deaktiválok (fék, kuplung, nc nyomógomb (ami legyen reset ezután), vagy a kapcsolóval), majd változtatok a sebességen, az előzőleg beállítotthoz tér vissza az újabb aktiválásnál.
Ha nem deaktiválom, csak gyorsítok, pl autópályán előzök, gáz elvétel után visszaáll az eredetileg beállítottra.
Multi kormánnyal megoldható, nem rossz ötlet, ha nincs a rádióra drótozva.