Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349684

140 esetében leginkább futómű, és extrális elektronikai hibák jellemzőek az említett típusokban, ha ezek rendben vannak, a többi már laikus szemmel is szűrhető, pl hézagok, vonalak szépen fussanak, egy benzines motor siseg, nem krampácsol, az automataváltó azért automata, hogy szépen tegye a dolgát helyetted :) Kormányt koppig mind2 irányba kitekerni, és gurulni vele, majd gurulás közben kezd el vissza tekerni kopp állásból.

140 érzékeny a kormányműre, ha lejárt az ideje érzed, hogy a kopp állásból visszafele akad egy pillanatra, akár koppan is egy embereset.

Belső ventilátort több fokozatban ellenőrizni, és automata állásban is, ablaktörlőt akkor is kapcsolj ha épp száraz az idő, mert relébetegek, ez utóbbi 1994 novembertől már nem releváns, onnantól már egy elektronika kezelte, nincs relésor. Ha sibedás azt is teszteld, de úgy minden extrát is.

Hátsó ablakok koppig le és fel, mechanika betegek.  Nézz alá, hogy van e katalizátor alatta, ha nincs már mókolt. Futóműben sajnos alultervezettség miatt minden hajlamos cserét kérni (ez még persze nem váló ok), első rugók törnek, 10 bálnából 6 simán törött rugókkal fut az utakon.

Előzmény: Edisons (349681)