A 435-ösök után elkezdtem a 415-ösöket is rendbe tenni az év elején, ezért néhány információval tudok még szolgálni, de kérdéseim is lennének, hátha valaki tud segíteni.
1993/
0043 BSK-EJ 74
0044 AE-K 532 -> KZN 1950, GVG Rodewisch - Németország -> Ptolemaida - Görögország
viszont neki nincs meg a teljes VIN-je: TRA415?2?P1DE0044 A kérdőjelek helyére valaki tudja pontosan mik valók?
0045-0047 között a többi német
0048-0056 között pedig a lengyelek foglalnak helyet, ebből az említett négy 415.22, majd a többi 415.14B
1994/
0047 Németo. -> Magyaro.
0048 Németo. -> Görögo.
a 0049 nálam épp fordítva volt meg: TRA415E2BP1DE0049 viszont 1994-esnek írva... A Te VIN-edben "R" betű található az évszámnál, ami egyértelműsíti, hogy 1994-es gyártás lehet. Egyébként ő van Romániában...
0050 Németo. -> Lengyelo.
Előttük és utánuk hazai gyártások vannak...
Ha már a '94-es pontszámoknál a 0050 környékén járunk, a 0051-0053 a Kunságos GBW-k, a 0054 az aradi, de valaki tudja-e, hogy pontosan mi lett a sorsa neki: http://fotobus.msk.ru/vehicle/542436/#n272855 ? Annyit tudok, hogy 1996-ban visszakerült Szfvárra, de semmi többet. A 0055 egyébként is hiányzik nálam, oda beillene...
Továbbá a második MOL-os kocsi is rejtély, mint ahogy a szintén '96-os román troli proto-ról sem találtam semmit. Aztán még vannak hányok az olaszok között is, de azt már nem is részletezem...