Kugesz Creative Commons License 2015.01.23 0 0 92303

 A 435-ösök után elkezdtem a 415-ösöket is rendbe tenni az év elején, ezért néhány információval tudok még szolgálni, de kérdéseim is lennének, hátha valaki tud segíteni.

 

1993/

0043 BSK-EJ 74

0044 AE-K 532 -> KZN 1950, GVG Rodewisch - Németország -> Ptolemaida - Görögország

viszont neki nincs meg a teljes VIN-je: TRA415?2?P1DE0044 A kérdőjelek helyére valaki tudja pontosan mik valók?

0045-0047 között a többi német

0048-0056 között pedig a lengyelek foglalnak helyet, ebből az említett négy 415.22, majd a többi 415.14B

 

1994/

0047 Németo. -> Magyaro.

0048 Németo. -> Görögo.

a 0049 nálam épp fordítva volt meg: TRA415E2BP1DE0049 viszont 1994-esnek írva... A Te VIN-edben "R" betű található az évszámnál, ami egyértelműsíti, hogy 1994-es gyártás lehet. Egyébként ő van Romániában...

0050 Németo. -> Lengyelo.

Előttük és utánuk hazai gyártások vannak...

 

Ha már a '94-es pontszámoknál a 0050 környékén járunk,  a 0051-0053 a Kunságos GBW-k, a 0054 az aradi, de valaki tudja-e, hogy pontosan mi lett a sorsa neki: http://fotobus.msk.ru/vehicle/542436/#n272855 ? Annyit tudok, hogy 1996-ban visszakerült Szfvárra, de semmi többet. A 0055 egyébként is hiányzik nálam, oda beillene...

 

Továbbá a második MOL-os kocsi is rejtély, mint ahogy a szintén '96-os román troli proto-ról sem találtam semmit. Aztán még vannak hányok az olaszok között is, de azt már nem is részletezem...

Előzmény: BPO-105 (92299)