3aaa3 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 78146

(:D Elfelejtettem hogy ez nem az a hely ahol büntetlenül lehet helytelenül írni vagy nem pontosan fogalmazni. :D)

 

Szerintem ilyen nincs. Egy eladónak  15000 idióta után is legjobb tudása szerint kellene viselkedni (persze nem várom ezt el egy decathlonba..) de egy igen drága termékeket árustó helyen elvárható hogy a vevőkhöz úgy álljanak hozzá hogy el szeretnék adni neki valamit, ne úgy hogy még a vevőnek kell erőszakoskodni hogy vásárolhasson.(Ha a tulaj nincs ott csak találni értelmes eladót)

Sokan a nyitvatartáshoz sem tartják magukat,( persze az amúgy mutatószámba készült web és facebook oldalukon véletlen sem említik meg hogy másnap később nyitunk- korábban zárunk ). Persze mindenkinél ott a webshop majd mikor vennél is valamit 15 termék van fenn 5 éve. 

 

Ha mégis bejutsz a boltba ott nincsenek tisztában az árakkal mik mikor érkeznek meg.

Teljesen amatőr vagyok de a "kerékpárméret" beírása után mindenki megtalálja hogy mennyire fontos és milyen sokrétű, erre nagy részük megkérdezi milyen magas  vagy és le van tudva .

 

Persze nyilván vannak kivételek de a kerékpárexpon sem éreztem azt hogy az eladók egymáson és ismerőseikkel való találkozáson kívül bármi céllal lennének ott,esetleg szeretnének bevonzani pár az utazáskiállításról odatévedt embert. Vagy akár a hozzám hasonló tudatlan béna kérdésére egy nem annál is bénább választ adni (persze hülye kérdésre...)

 

Én megértem hogy nehéz fenntartani egy boltot ilyen vásárlóerő mellett, nem várom el hogy millió termék legyen millió méretben és színben, de azt igen hogy az árral, szállítási idővel, kapcsolatos kérdésedre tudjanak választ adni és ne érezzem magam kellemetlenül hogy érdeklődök.