bis1one Creative Commons License 2015.01.20 0 0 18244

Aha… hát ez érdekes!

Az biztos, hogy GMY-398-cal réges-régóta gondok vannak; Idejét sem tudom már, mikor láttam kinn utoljára forgalomban. Tavaly szerintem nem, és talán tavalyelőtt sem…

Viszont tavasszal valahogy mégis úgy tűnt még, hogy számolnak vele, a 34 kijelzőszett (csuklós helyi járművekre) csak vele együtt jön ki: 20 Ikarus, 12 Mercedes-Benz Conecto és a két Volvo 7000A, másfajta kijelzővel, ami még „kilógott a sorból” – LPN-422 és LUX-475. A helyi GMY-k felújításával, azt lehetett gondolni, talán megmarad.

 

http://www.szekesfehervar.hu/index.php?pg=news_125846

 

Hát, attól még, hogy a helyét átveszi az egyik újonnan beszerzett gép, még nem feltétlenül jelenti, hogy valami selejt lesz! Ekképpen egy jó évtizede az lenne már például az összes csuklós DUD, amikor megérkeztek a Conectók a helyükre.

 

És talán nem is AOA-330 lenne a legjobb tippem… Nemrég még közlekedett, mindenesetre.

De az valószínűsíthető, hogy ha selejteznek, a tartalékokra kell leginkább gyanakodni (kezdve CCP-500-zal)…

 

Az viszont elgondolkodtató, hogy ha esetleg év vége után nem marad a VT-Arriva helyi alvállalkozásban, akkor nem-e könnyelműség most az érkezők számának megfelelő (4?… 5?) autóbuszt állományból kivonni.

Máskülönben nehezen tudná átvenni a mostani darabszámú eszközparkkal a "26", "26A" vonalakat a KNYKK (AV). Beszerzés pedig jó ideje nem történt ezt megelőzően sem, és amint láttuk, nem is megy egyik pillanatról a másikra.

Előzmény: Sir Rooth (18243)