Megnézted, hogy az autódhoz mi az ajánlás?
Ellenőrizted, hogy "C" vagy "A/B" teljesítményszintű/besorolású kell-e?
Szerintem Te egy "C"-s olajat választottál, és szerintem "A1/B1", és/vagy "A5/B5" , esetleg "A3/B4" kell az autódba.
És ez fontosabb szempont, mint a viszkozitás, mellékesen a 0w-30 biztosan nem rossz választás.
A Castrol Kalkulátor oldal http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator a kiválasztás után az "Edge 0w-40" vagy "Edge 0w-30" javaslatot adja. Ez nekem még nem jelenti az "Edge Titanium FST" C2/C3 anyagokat.
A Castrol Edge sorozatban egy olyat látok, amit beletennék: "Castrol EDGE Professional A5 0W-30"
http://castrolmintabolt.hu/doclib/424/edge-professional-a5-0w-30-pds.pdf
Ahonnan választottam: http://castrolmintabolt.hu/webshop/category/castrol-edge-fst/10/7933
Ahogy azzal mások is egyetértenek, persze, a C-s olajok a legújabb, baromi jó, full szintetikus alapú cuccok.
De egészen más az adalékolás/összetétel, mint az A/B-ké. Ennek megfelelően, eltérő a viselkedése.
Nagyon hasonló kérdést tett fel a Castrol-os szakértőnek a közelmúltban más is. Javaslata az volt, hogy egy rövdített (10 ekm) olajcsere periódus után, térjen vissza a "C"-sről a kézikönyve szerinti ajánlásnak megfelelő olajhoz - miközben "baj"-ra azért ennyi idő alatt nem kell számítani. http://castrolmintabolt.hu/sugo#make-shout
Kutasd ki, hogy az autódhoz A1-A5, A3/B4, vagy C2;C3 olaj kell-e, és a kiválasztott viszkozitásút már csak ebben a kategóriában keresd.
Én itt, ebben a fórumban leltem rá egy négy-évvel ezelőtti, a Tieddel úgy látom, azonos autóra vonatkozó beszélgetésre:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=90908065&t=9014426
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=90913119&t=9014426