Joszifi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 35617

Áholy!
Urakok, és mesterek. Kiegészíteném az előzőekben általam vázolt hibajelenséget egy-két új információval. Miután az akkut feltöltöttem a gépsárkány gond és hibakód nélkül indult. Mint azt az előzőekben voltam bátor megjegyezni laikus ként nem igazán tudom, minek mi a jelentősége, mi mire van hatással, de az angel eyes izzók cseréjét ezúttal kizárnám, mint a hiba okozóját. Gondolom mindezt annak függvényében, hogy a gépsárkánnyal mindenféle hibaüzenet nélkül megtett kb. 10 km után (hacsak nem hiba a kicsit nehezebb kormányozhatóság) a motortérben az égett gumiszag mellet most enyhe füstöt is felfedeztem. A füst forrását pontosan nem tudtam megállapítani, de miután a motor burkolatát levettem, a főtengely ékszíjtárcsa belső peremén jelentősebb mennyiségű gumireszelékeket láttam. Az ékszíjtárcsa láthatóan hajtja a szíjakat, a generátort, szervót, meg minden egyebet. Ugyanakkor úgy tűnik számomra, hogy magasabb fordulaton sem pörögnek látványosan gyorsabban az ékszíjak. A fórumon olvasottak alapján laikusként arra gondolok, hogy a főtengely ékszíjtárcsának véres a torka, ami magyarázat lehet az égett szagra, meg a füstre is. Ugyanakkor talán ez van hatással a generátorra, ami okozója lehet az előző hozzászólásomban vázolt hibajenségeknek is. Mint az előző bejegyzésemnél, most is számítok a fórumtársak építő jellegű hozzászólásaira, véleményére, amit ezúton előre is köszönök

Előzmény: Joszifi (35596)