oljeg12 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 23784

Mikor le vettem a motort, könnyen forgott minden. A tengely is és a kuplungból kijövő hüvely is. Megtudtam kézzel hajtani a kapát a tengellyel. A bovden feszítés pedig annyira nem OK, hogy vagy nem old a kuplung, vagy pedig fél fordulatot  feszítek még és már nem tudom olyan erővel megrántani a berántót, hogy meg legyen a kellő fordulat az induláshoz. Amit tegnap raktam föl képeket és az egyiken látszik az a fekete ovális kuplungkiemelő. Abban belül jobbról balról van egy egy bütyök. Azon látszik, egy kis kifényesedés. Gondolom,hogy annak a feladata, hogy kiemelje a kuplungot. Ez a két bütyök alul van. Meg próbálom, hogy fordítva rakom be a kiemelőt, hogy a két bütyök felülre kerüljön.

A leállítást sikerült megoldani, a gázbovdent felfogó szorítófülben kellett a bovden külsőt arrább hízni, hogy a gáz vissza tudjon annyira, hogy slusszolni tudjon.

 

 

Azt hittem, hogy valamit nem jól raktam a helyére és azért van gond a gázzal. De így van minden nálam is. Mert azt a kart ami "air vane arm" felirattal jelöltek, ha hátra tolom, akkor csak alap járta van. Ha előre húzom, akkor csak teljes gáz. A két kis rugó  pedig laza, mint a berva lánc. Olyan mintha ott se lenne. De az a kar amit húzni kellene nekik, nem mozdul valami nagyon finoman. Szerintem, ahhoz hogy az a két kis rugó és a kis összekötő kapocs tudja mozdítani, nagyon könnyen kellene mozdulnia.

Előzmény: ronkovik (23781)