vrobee Creative Commons License 2015.01.06 0 0 273645

Kellene, de alapvetően így is működik.

 

Többnyire működik, és az automaták hasznosak. De... Az átszokás biztosan sokkal nehezebb, tehát egyfelől nehezebb tehermentesíteni a pénztárakat. Másfelől meg a lassabb jegyváltás miatt több automatára van szükség a forgalmasabb helyeken.

 

- Súlyos hibának gondolom, hogy kb. 2 centi magas gombokat kell nyomkodni, ha az érintőképernyő 1-1,5 centit simán félrehord.

- Súlyos hibának gondolom, hogy pl. az én VISA kártyámmal való érintésmentes fizetési kísérletre az egész folyamat - mindenféle hibaüzenet nélkül- reprodukálhatóan megszakad, visszadob a bejelentkező képre (anélkül, hogy pl. tudnád: volt-e tranzakció).

- Igen zavarónak gondolom -a nem rendszeres utas ezen simán elakad- hogy kártyás fizetés esetén a terminál várja a PIN-t , a vásárló meg a főképernyőt nézi, azon erre semmi nem figyelmeztet.

- Zavarónak és időrablónak gondolom, hogy mindent ki kell választani, és meg kell erősíteni. Ha három lehetőség van (pl.: ma, holnap, máskor), ahhoz pontosan elég három, bazinagy gomb. A mai rendszer  rendszeres automatázónak csak lassú, a kezdőnek viszont rejtvényfejtés. Semmi szükség arra, hogy az utas először fönt böködje a -már említett túl kis- gombot, aztán mikor rájön, hogy nem történik semmi, némi keresés után alul böködje az "elfogadás" gombot.

Előzmény: g86 (273636)