Törölt nick Creative Commons License 2015.01.03 0 0 58864
Amikor már az auto hozzám került már akkor voltak ijen buborék gondok.Aztán olvastam a xado gélröl és kiprobáltam .Jót tet neki sokat dobot rajta.De nem volt tökéletes.Aztán jobban ránéztem az üzemanyag rendszere.A kézi pumpánál meglátam egy gányolást bilincsel uj csövel kijavitotam az összebarmolt részt jobb lett de még mindig nem az igazi.Ahogy telt az idö szaladt bele a kilométer egy reggel hirtelen gázadásnál kigyuladt a izzitás lámpák a stop a szerviz .Elmentem a szervizbe ahol azt mondta a szemem látára rakta fel a laptopra az autot a ficko hogy jok az értékek sem az injektornak sem a magasnyomású pumpának nincs baja valószínűleg a nyomástarto szelep ami a közös nyomocsön van az a baja .Haza mentem még egy xado gél lecseréltem a gázolajszüröt.Sokkal jobb lett .100-óra kell a leirás szerint mire ez a gél véglegesen eléri a hatását.Most olyan 60-nál járok csökent a sok buborék de ez az idegeimre megy hogy a bemenö üzemanyag miért buborékos?És itt már nem beszélhetünk pumpárol vagy injektorhibárol mert állo motornál is benne van söt ha pumpálom a kézi pumpát egyfolytában benne van a viszatéröben.Amint abba hagyom a pumpálást szaladnak a bejövö gázolaj csövében is.A mai szerelésel már elértem annyit hogy csökent a buborék egyenletesebben jár a motor.Még holnap két csövet fogok kicserélni .Ha tudok csinálok felvételt képeket videokat amit emailban szivesen elküldök bárkinek aki megadja az email cimét.Mert az ide feltöltöt képeket stb lekel kicsinyiteni amihez biztos hogy nekem türelmem nem lessz. Ahoz lekelene töltenem egy fénykép szerkesztöt meg ijenek. Remélem egyszer vagy magam rá jövök vagy az itt lévö márka társakal rà jövünk egy olyan megoldásra vagy olyan orvoságára a DCI -motornak ami nem egy vagyon és élvezetesé teszi azt hogy egy ijen auto tulajdonosa lehetünk.Viszont én igy is ehez ragaszkodom és szeretem .