manhattani Creative Commons License 2015.01.03 0 0 416397

"És mivel a miniszterek és államtitkárok nem igazán szakemberek", írtad, és ebből gondoltam, hogy vasúti szakértelmet vársz, mert államigazgatási szempontból a legnagyobb magyar vasúti cég optimálisan van vezetve, tehát a miniszter és az idevonatkozó államtitkárok jól működő szakemberek.

 

>ha a MÁV-csoport bármely tagja rossz, ...

Kinek a szempontjából rossz?

 

>le kell cserélnie valaki(ke)t.

Hallottam ilyesmiről. Ha az odatett lényegit akart változtatni, gyorsan kicsinálták. Ezért az optimálisan működőt kell odatenni: tudod, a libatoll és a gágogás.

 

>ezt a megyei matrica-mizériát, vagy a közúti burkolatok állapotát, vagy az útfejlesztési stratégiát.

 

Mindhárom optimálisan működik az állami irányítás szempontjából.

Burkolatok állapota: a közúti járműforgalmat terhelő adók bőven elegendők lennének, hogy minden útburkolat megfelelő legyen Magyarországon. De nem arra költik, hanem például teljesen felesleges negyedik vágányra Kelenföldtől. (Tudom, az nem negyedik vágány, hanem második második vágány :-))  ).

Előzmény: DJ. Bakter (416396)