Járt már valaki a gödöllői franciabontóban? (Ha jól tudom ott van ilyesmi) :) Ha igen mik a tapasztalatok? Mennyire "rugalmasak"? Szóval arról lenne szó, hogy egy lambdaszonda mindenképpen kell, de nem tudjuk, hogy mi okozza az autó hibáját(kihagy 1-2 henger ANTIPOLLUTION FAULT-ot ír ki, villog a check engine lámpa, stb) és vajon belemennének-e abba, hogy odaadnak néhány alkatrészt, és amelyiktől megjavul, annak a dupla árát kifizetem?
De ha vki tudja hogy mi okozhatja ezt, szívesen várom a hsz-ét.
Egy kis segítség a hiba feltárásához:
Cserélve lett:
Gyújtótrafó+gyertyák 3szor is. (két szerelő is plusz én magam is.)
1 injektor a többi pucolva lett.
Bemértem az egész kábelköteget, és sehol sincs benne szakadás.
Az összes csatlakozót befújtam wd-40-nel.
Leszedtem a beömlőről minden jeladót, map szenzort, stb. kipucoltam és befújtam WD-40-nel
A pillangószelepet tükörfényesre tisztítottam és annak is adtam 1kis WD-t.
Kicsavartam a lambdaszondákat és leszedtem róluk a kormot.
Egy kis érdekesség: A hiba kb. 5 éve kezdődött. Akkor még pl. légszűrőcsere is megoldotta 1000km-re a gondot. Ezután megint elkezdett "rángatni" és észrevettem, hogy a felső lambdaszonda egyik (a SZÜRKE) kábelét szétette a fene. Ezt összeszigszalagoztam, és lám újabb 5000km hibamentesen. Azóta semmi nem használ neki és már teljesen tanácstalan vagyok.
Hibakód: P0200 Injector circuit
Köszi a segítséget előre is!!
Ja és a fiam csinált az esetről 1 videót is (már vagy 2 éve):
Hát ige az még a feltételezések időszaka volt (azt sem tudtuk biztosra, hogy nem megy-e az egyik henger, ezért használtuk a "rángatás"szót). A nyikorgás az indítás után az önindító hibája, és már orvosolva lett.