tavozzangolosan.hu Creative Commons License 2015.01.02 0 1 340

Kedves Bendeguz55,


Az EU-WORK egy korrekt üzleti versenypartnerünk, akivel semmilyen üzleti- vagy bármilyen egyéb jogviszonyban nem állunk. Azonban mivel egy szállásra több helyről is közvetítenek embereket, ezért nyilván lehetnek átfedések. Valószínűleg valami ilyesmi adhatott Önnek okot a félreértésre.


Viszont mivel minket is megemlít a kommentjében, ezért engedje meg, hogy mi is reagáljunk rá.

 

Nem ismerem személyesen a történetét, ezért megpróbálunk a kapcsolatainkon keresztül információkat beszerezni. Minden esetből tanulnunk lehet, sőt, kell is. Ezért szerettük volna itt is megismerni a tényeket mindkét oldalról. Egyelőre viszont még csak az Ön elmondását ismerjük.
Végigolvasva a levelét Ön több problémával is szembesült:


Az első, hogy kicsi autóval mentek ki Önök elé a reptérre.

Mivel, mint írtam, hogy nem a mi ügyfeleink voltak Önök, ezért elnézést kérni sem tudok más nevében, hogy nem volt kielégítő az autó mérete. Természetesen amúgy megtennénk.Ha jól értem, akkor a sofőrrel együtt egy 4 személyes autóban ültek 3-an. A 4. utas helyére kerültek bőröndök. Természetesen kényelmesebb is lehetett volna, de talán mentségükre szóljon, hogy az autópályán nincs sok kanyar, ezért csak ritkán kellett megtartani a bőröndöket a szétcsúszástól.


A második probléma, hogy 2 napos csúszásban volt a szállásadó és ezért "elszállásoltak minket egy 3 csillagos szállodában egy fekete negyedben".

Sajnos itt is, mint bárhol máshol, előfordulhatnak olyan előre nem látható esetek, amire nincs felkészülve egy szállásadó. Jelen esetben ez azt jelentette, hogy egy lakó, aki előzetesen kijelentkezett a szállásáról még további két napot volt kénytelen maradni egy magánjellegű problémája miatt. Így felborult az előre tervezett rend és ezt próbálták orvosolni. Hogy ilyen előfodulhat az sajnos természetes, hiszen nem egy átlagos hotel szolgáltatásról beszélünk. Mindenképp szerencsétlen helyzet ez mind a lakónak, mind a bérbeadónak.
Nem célom mindenáron védeni a szállásadót, de az én olvasatomban az, hogy még a saját anyagi kára ellenére megpróbálta a lehető legjobbat kihozni és önköltségen kifizetett egy hotel szobát - azért, hogy Önök elégedettek legyenek - számomra nem egy "látszat fenntartás", hanem egy korrekt hozzáállás. Tőle független okok miatt volt egy probléma, amit ő megpróbált a legkorrektebben megoldani. Bárcsak minden szállásadó így állna hozzá.


A fekete negyed pedig higgye el, hogy nem az, amiben Ön volt. És Londonban nem is célszerű bármilyen faji alapon ítélkezni, hiszen egy világvárosról beszélünk, ahol minden kultúrából élnek emberek, intelligens módon, békében egymás mellett. Ha ezzel bajunk van, akkor inkább válasszunk más úticélt.

Folytatva a történetet, átvitték egy másik szállásra, ami a szállásadó saját lakása volt és ahol nem adtak enni.
Egy albérlet esetében senkinek nem szokása elvárni, hogy ételt és italt biztosítsanak részére. Azonban természetesen lehetnek kivételek.

Azonban ezt is lehet többféleképpen nézni : 

az egyik, hogy nem adtak enni egész nap, majd estére "nagylelkűen" meg lettek vendégelve.

a másik - amelyik táborba jómagam is beletartozok - az az, hogyha valaki a saját, privát lakását is beáldozza értem, az számomra kedves gesztus. És semmilyen alapon nem várok el tőle étkeztetést, hiszen szobát bérelek tőle. Viszont az, hogy megkínál, ismét jólesik és köszönettel veszem, de semmiképpen sem még rákiabálom... 

 

A többi rész, hogy "királyi körülmények" és "minden úgy lett intézve, hogy ha lehet ne fussanak össze az ügyfelek" már-már filmbeillő konspiráció.

 

Nem ismerjük az EU-WORK tájékoztatását, de nem hinném, hogy királyi körülményeket ígérnének. Londonban a királyi körülmények sajnos magyar embernek a megfizethetetlen kategóriába tartoznak. Egy átlagos szintű budapesti albérlet Londonban akár hat-hétszeres áron van. Szerintem ők is és mi is minden esetben elmondjuk, hogy ne számítsanak azonos méretű szobákra, azonos körülményekre, mint itthon. Az angol házak és lakások mások. Kisebb szobák, kisebb alapterület, több szint...stb. Ez elsőre szokatlan nekünk.Az pedig, hogy ne fussanak össze az ügyfelek, elég megvalósíthatatlan. Hiszen eleve 5-10 ember lakik minden esetben együtt egy házban. Ezért nyilván nem törekszik senki ilyesmire.


A szállásadó otthonának a minősítésére és a további feltételezésekre a hatóságokkal már inkább nem reagálnék, mert ilyesmibe nem szeretnék belemenni.
Még talán annyi, hogy a két kutyust amúgy történetesen ismerem.

Csak, hogy az olvasók is lássák a tényeket, a két kutyus két tündéri MINI yorkshire terrier. Akiknek a magam részéről kifejezetten örülnék 1-2 nap erejéig (tovább azért nem :) ). De persze mindannyian mások vagyunk. Vannak akiknek ez problémát jelent. Ezért senkit nem lehet elítélni.

Összegezve viszont, ha Önök azt tűzték ki célul, hogy megváltoztassák az életüket és ezért áldozatot is hoznak, akkor ez akár sikerülhetett is volna, ha nem adják fel, mert 2-3 napot nem a végleges szállásukon kellett aludni. Személy szerint sajnálom, mert láthatóan a szállásadó megpróbálta rendbetenni a késést és egy kis partnerséggel akár az Önök sikere is megvalósulhatott volna kinn.


Viszont így a tanulság is számomra teljesen más...

Előzmény: bendeguz55 (338)