Wreck Diver
2014.12.30
|
|
0 0
156692
|
Ez nem fekete korszak kérdése azért.
És körte - alma. A Breitling egy marketingre csilliárdokat költő, hatalmas bolthálózattal megáldott cég, ami legjobb tudomásom szerint mindent Svájcban készít.
A Steinhartnak pedig név szerint ismerem a 3-4 évvel ezelőtti kínai - hongkongi tokbeszállítóját.
Nyilván lehet a Breitlinget is ekézni, amiért kihagyja a "pár tízezer dollárért árultuk a gyárat", " a br-1 előtt sose volt saját szerkezetünk", "vidáman tokoztunk japán kvarcot a neptunba és stb." jellegű érdekfeszítő részleteket az önéletrajzából, és "a repülés beszállítója" kijelentéssel satírozza át ezt az egész kérdést.
De ha jól megnézzük, senki nem szereti a sötét időszakait reklámozni, mint ahogy azt teszi kellő öniróniával és humorral Craig Ferguson. És az másfajta biznisz amúgy is. Nem biztos, hogy a bretyónak beválna egy "régen készítettünk a maihoz képest bazári sz*rokat, de már nem" kampány. :)
De a Steinhartról meg konkrétan semmit nem tudni. Nincsenek műhelyfotók a kezdetekről, iskolai papírok bekeretezve az órás suliból, beszerzési papírok a mutatókról, számlapról. Szóval a sötét idők információ híján nem léteznek csak. Pedig lehet, forogna a szemünk a részletektől. Aztán lehet merengeni, melyik megoldás a fair a kettő közül...
És azért egy superocean steelfish 1500m tokja nyilván köszönőviszonyban nincs egy 130 ezres Steinharttal. Egy sima unitas / 2824 Revue Thommen viszont már nyugodtan összevethető szerintem is. |
Előzmény: fastrobi (156689)
|
|