htibor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 18168

1. Költségracionalizálás történt 2013-ban a korábbi 550 Ft/km körüli ár 520 Ft/km körülre csökkent, ha jól emlékszem. (lehet pontosítani és előkeresni az előterjesztést, amiben szerepel szorgalmi feladatként :P)

2. Egyes buszok belső terében esztétika és konform megtartó/növelő változások történtek+minden buszon belülre reklám és tájékoztató kijelzők kerültek felszerelésre.

3. A külső utastájékoztatás nagy mértékben fejlődött, szinte mindegyik buszon elektronikus kijelzőn mutatják a vonalszámot és útirányt. (Ahol meg éppen nem működik ott maradt a tábla)

4. Megállóhelyi utastájékoztatásként lecserélésre került a régi narancssárga öntapadós matricás változat és az időjárásnak és egyebeknek vélhetően jobban ellenálló védett menetrendi tájékoztatók kerültek kitételre.

5. Még év végén vagy jövő év elején 6 db "használt, de rendkívüli jó műszaki állapotú és nem leharcolt utasterű" Mercedes Citaro busz kerül Fehérvár helyi közlekedésébe, és a sor végén levő legidősebb/legrosszabb műszaki állapotú kocsik pedig nagy eséllyel selejtezésre kerülnek.

6. A felhalmozott 1,7 milliárd forint pont a járművek műszaki és esztétikai színvonalán látszik meg leginkább.

Nem számítva a 4+"1" db Alfa Localot és a 2 Alfa Cívist, 2006-ban érkezett utoljára új autóbusz Fehérvár helyi közlekedésébe.

 

Lehet, hogy számodra nem nagy dolgok ezek, de az elmúlt 5-10 év mondhatni változatlansága után, vannak előrelépések, vannak pozitív változások, csak az a fránya buksza, ahonnan ezt ki kell fizetni csak apránként engedi, mintsem nagy léptékben nagy ívű fejlesztéseket.

Ez van, ezt képes Székesfehérvár MJV finanszírozni.

Előzmény: Vezo228 (18166)