Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.12.25 0 0 138710

Pár pillanatig én is azt hittem. Aztán vettem egy 5-öst. Két év és nem kevés idegeskedés. Most kb oké a vas. Az egész project eddig 3 milla. 2.4 az autó, kötelező szervizek (a vezérlés kb 70.000 anyag árban), hozamszabályzó szelep 4 bontott porlasztó stb. A karbantartás az márkaszervizben voltak, a javítások azok saját melók. 104.000 km-es 5,5 éves autó volt. Most 148.000 km bár ez rf7-es motor.

 

Jellemző:

A porlasztóalátétek átégnek, akkor ugye kokszol, illetve eszi az olajat. 

A kettőstömegű...

Svc szelep

Kényesek a porlasztók

Egr

A turbó megóvható, de egy használt autónál nem lehet tudni...

 

Én egy Grandist vettem volna, de a pénztárcám másik fele (oldalborda...) máshogy döntött...

 

Ma már megvagyok a verdával: most téligumival autópályán (max 130 km/h) Bp-Makarska 4felnőtt, irgalmatlan csomagmennyiséggel (nem látsz hátra középen) 6.8 l/100 km

Előzmény: TraguAre (138709)