gibbonpitti Creative Commons License 2014.12.18 0 0 9805

tudom mennyire összetett a progi ami ezekben fut és nemcsak azért összetett,mert a műkődés megkívánja hanem a biztonság miatt is.szakszerű beszer után ezekkel nincs baj.igazi bolondbiztos gépek.

 

találtam én is olyan rést az utángyárin(nem biztonsági volt) amit sikerül lassan(nem befolyásolja az alap funkciót) befoltozni a gábornak.ezért kell tesztelni nem 2 órát.meg minél többen használják annál több az összegyűlő infó.

 

naponta látok érdekes dolgokat.

 

pl:tegnap megjelenik egy emberke egy mazda mpv-vel.mondja h szar a panel.adok neki egyet...bus-os persze.mutatom h padon mükszik rendesen.ok de ő szeretné ha be is raknám neki,mert a régit lebányászta már némi hentesmunkával.végül is csak rá kellett dugdosni a csatikat,megtettem.kiderült szar az izzítója is....egy jó gyertyával elindult rendesen.kitalálta h ő kicseréli,de adjak neki izzítót.nem volt ott helyben meg ugye illik tömítést is cserélni a g.megbeszéltük h ma adok neki jó lángcsövet meg új tömítést.szted hívott?

 

és csodálkoznak ha legközelebb a hibafeltárásra azt mondom 5e huf....mert elbaszok vele egy csomó időt.amit mondjuk a családommal is el tudnék tölteni.

 

gondolom most az ember elkezd keresgélni a neten bontott gyertyát meg minden szart aztán majd ez is megjelenik megint nálam 1 hónap múlva azzal h folytassuk ahol abbamaradt.ja majd jövő júliusban...

 

hogy az emberek miért csinálnak segget a szájukból úgy h a végén még sokba is kerül?

Előzmény: norbi0325 (9804)