tudom mennyire összetett a progi ami ezekben fut és nemcsak azért összetett,mert a műkődés megkívánja hanem a biztonság miatt is.szakszerű beszer után ezekkel nincs baj.igazi bolondbiztos gépek.
találtam én is olyan rést az utángyárin(nem biztonsági volt) amit sikerül lassan(nem befolyásolja az alap funkciót) befoltozni a gábornak.ezért kell tesztelni nem 2 órát.meg minél többen használják annál több az összegyűlő infó.
naponta látok érdekes dolgokat.
pl:tegnap megjelenik egy emberke egy mazda mpv-vel.mondja h szar a panel.adok neki egyet...bus-os persze.mutatom h padon mükszik rendesen.ok de ő szeretné ha be is raknám neki,mert a régit lebányászta már némi hentesmunkával.végül is csak rá kellett dugdosni a csatikat,megtettem.kiderült szar az izzítója is....egy jó gyertyával elindult rendesen.kitalálta h ő kicseréli,de adjak neki izzítót.nem volt ott helyben meg ugye illik tömítést is cserélni a g.megbeszéltük h ma adok neki jó lángcsövet meg új tömítést.szted hívott?
és csodálkoznak ha legközelebb a hibafeltárásra azt mondom 5e huf....mert elbaszok vele egy csomó időt.amit mondjuk a családommal is el tudnék tölteni.
gondolom most az ember elkezd keresgélni a neten bontott gyertyát meg minden szart aztán majd ez is megjelenik megint nálam 1 hónap múlva azzal h folytassuk ahol abbamaradt.ja majd jövő júliusban...
hogy az emberek miért csinálnak segget a szájukból úgy h a végén még sokba is kerül?