Nem a szabályozás témához hozzászólva, csak neked egy tipp:
>Elárasztott hajóban való egyensúlyozáshoz volt már szerencsém, amikor spricó nélkül átcsapott rajtam egy törőhullám a part mentén, nem tartom egyszerű >eladatnak. Az elárasztott tengeri kajak ugyan nem süllyed el teljesen, de ha eléggé megtelik vízzel a kokpit, elég mélyre kerülhet ahhoz a súlypontja, hogy >gyakorlatilag elveszítse az alakstabilitását, tehát visszamászás előtt már üríteni kell, ami elég nehéz akkor, ha folyamatosan átcsapnak felette a hullámok.
Evezni a teljesen teli cockpittel, kicsit nehezebb mint a féliggel, de egyikkel sem őrdöngősség, csak kicsit másképp viselkedik a kajak. Szörfben landoláskor legtöbbször direkt megszoktam tölteni a cockpitet, hogy a nehezebb hajó lelassuljon. Visszamászni is nehezebb félig telttel, bár az alakstabilitást az is növeli(-:
Amikor veled ez történt akkor úgy pumpáltad ki a vízet?
Van olyan ismerősöm aki egyáltalán nem használ pumpát. Persze a nem expedicióra megpakolt kajak üríthető a vízben utána vissza lehet mászni, ha meg nem akkor bármeddig el lehet evezni tele cockpittel.