sirdavegd
2014.12.17
|
|
0 0
415583
|
Ez esetben kíváncsi leszek a kínai "technikai segítségre" - az eddigi afrikai infrás (kikötős, vasutas, közutas) projektek során mindig kínai cégek, kínai munkaerővel dolgoztak. Ezt a szokásukat Mexikóban is meg akarták tartani - ami meg az ottani építési vállalkozóknak nem tetszett, melynek eredménye a projekt meszelése lett. CIKK
Szóval kíváncsi leszek, hogyan fogja egymást ölni a China Railway Construction Corporation (CRCC) és a K****p, a S*******y és a S*****g az általuk szponzorált politikusokon keresztül. Elvégre ez eddig egy tisztességesen megkartellezet, demokratikusan felosztott piac volt. CIKK Ebből a sztoriból a kedvencem a német tulajdonos reakciója, akinek nyilvánvalóan lehetett némi fogalma arról, hogy a kartellezés előbb-utóbb nagyon sokba kerül: "Szijjártó István ezután volt olyan óvatlan, hogy másnap lefordíttatta és német tulajdonostársának elküldte ezt az összefoglalót, hogy mi a véleménye a szuper megállapodásról. Werner Zitz nem sokkal később találkozott is Szijjártóval és egy másik társával, ahol folyamatos cigizés közben „indulatosan közölte, hogy ilyen leveleket ne küldjenek neki”." |
Előzmény: Sabee Gigant (415581)
|
|