Tibola Creative Commons License 2014.12.16 0 0 20507

Ma kicseréltettem az alátéteket az injektorok alatt. Az egyes hengeré enyhén át volt égve, de nem volt vészes (azért beiktatok így félidőben egy olajcserét is és kitisztítjuk az olajszivattyú szűrőjét meg a kartert is.) Plusz kitisztíttattam az EGR szelepet és minden a közelébe eső csövet, stb. A lerakódás kb 15%-os volt. Láttak már sokkal rosszabbat is. Az injektorok értékei minden nyomáson messze határértéken belül vannak, ezért kalibrálást nem is csináltunk. A dpf görbéjére pedig azt mondta a szerelő, hogy ilyen egyenletes, lapos és tökéletes karakterisztikájút még nem látott. Hát persze. Szinte csak országúti használat és padlógáz, mondtam. Szóval no para. Azért megjegyzem, a vezérlés cseréjénél javasolhatnák ezeket a dolgokat is (alátétek cseréje, egr tisztítása).